Μειώνεται ο αριθμός των νοσηλευομένων στην Πελοπόννησο
Μέχρι και χθες, Δευτέρα 11 Οκτωβρίου, στα νοσοκομεία covid-19 της Περιφέρειας νοσηλεύονταν συνολικά 87 άτομα (τα 7 σε ΜΕΘ) και συγκεκριμένα, στο Νοσοκομείο Αργους 8, στο Νοσοκομείο Ναυπλίου 3, στο Παναρκαδικό Τρίπολης 11, στο Νοσοκομείο…
Διαβάστε περισσότερα...
Διαβάστε περισσότερα...