Ο πρώτος Έλληνας αστροναύτης που θα πάει στο Διάστημα

Η συνάντηση με τον πρωθυπουργό

Σύσκεψη σχετικά με την πρώτη αποστολή Έλληνα αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό πραγματοποιήθηκε, εχθές, υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης εξετάστηκε ο σχεδιασμός για την ιστορική πρώτη αποστολή Έλληνα αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ΔΔΣ), μετά την επίσημη έναρξη της εκπαίδευσης αστροναυτών του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος από τον Αδριανό Γολέμη.
Εντός της επόμενης διετίας η εκτόξευση

Live η συζήτηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Αδριανό Γολέμη, ιατρό διαστημικών αποστολών

Αυτή την ώρα βρίσκεται σε εξέλιξη η εκδήλωση «Greece in Orbit – Η Ελλάδα σε Τροχιά», όπου ο κ. Μητσοτάκης θα συζητήσει με τον κ. Γολέμη.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ