Ορίστηκαν οι αρμοδιότητες των νέων Αντιδημάρχων του Δήμου Τρίπολης

Έχοντας υπόψη:

Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α’ 134).
Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. “Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.”
Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά με την αντιμισθία.
Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 (αποφ. ΓΠ-191/20.3.2014 (Β’ 698) για τον Δήμο Τρίπολης, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 47.254 κατοίκους.
Το γεγονός ότι ο Δήμος Τρίπολης έχει οκτώ(8) Δημοτικές Ενότητες.
Το γεγονός ότι στο Δήμο μπορεί να ορισθούν επτά (7) Αντιδήμαρχοι.
Την εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ. εγκ.82/59633/20.08.2019 σχετικά με τον Ορισμό Αντιδημάρχων.
Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Τρίπολης που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 3048/τ.Β΄/5-9-2017, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει (ΦΕΚ 346/τ.Β΄/11-2-2019 και 597/τ.B΄/26-2-2019- διόρθωση σφάλματος).

Αποφασίζουμε

Α. Ορίζουμε από 3-9-2019 έως και 2-9-2020 ως Αντιδημάρχους του Δήμου Τρίπολης, τους Δημοτικούς Συμβούλους:

Κανελλόπουλο Αλέξανδρο.
Καρούντζου Ελένη.
Λαγό Γεώργιο.
Μακαρούνη Δημήτριο.
Τσαγκαρέλη Αντώνιο

Β. Μεταβιβάζουμε στους ανωτέρω αντιδημάρχους τις ακόλουθες καθ’ ύλην και κατά τόπον αρμοδιότητες:

1. Στον αντιδήμαρχο κ. Κανελλόπουλο Αλέξανδρο τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

α) Τα θέματα εκτέλεσης τεχνικών έργων και μελετών.

β) Τα θέματα συγκοινωνιών και κυκλοφορίας.

γ) Τα θέματα εγκαταστάσεων και αδειών μεταφορών.

δ) Τα θέματα Πολεοδομίας και Πολεοδομικών Εφαρμογών.

ε) Τα θέματα ασφαλούς λειτουργίας των παιδικών χαρών, τήρησης του κανονισμού λειτουργίας τους και σύνταξης του προγράμματος συντήρησής τους.

στ)Όλες τις αρμοδιότητες του Tμήματος αδειοδοτήσεων και ρύθμισης εμπορικών δραστηριοτήτων της Δ/νσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης.

ζ) Την υπογραφή των αποφάσεων και λοιπών υπηρεσιακών εγγράφων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που θα παραχωρήσω στον Γενικό Γραμματέα του Δήμου, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

2. Στην αντιδήμαρχο κα Καρούντζου Ελένη τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

α) Τα θέματα Απασχόλησης και Τουρισμού.

β) Τα θέματα Πολιτισμού όπως αναφέρονται στο άρθρο 13 παρ. γ.2 του ΟΕΥ του Δήμου.

γ) Τα θέματα των παιδικών κατασκηνώσεων.

δ) Τα θέματα του πάρκου της κυκλοφοριακής αγωγής.

ε) Την υπογραφή των αποφάσεων και λοιπών υπηρεσιακών εγγράφων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που θα παραχωρήσω στον Γενικό Γραμματέα του Δήμου, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

3. Στον αντιδήμαρχο κ. Λαγό Γεώργιο τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

α) Τα θέματα Προστασίας και αναβάθμισης Περιβάλλοντος.

β) Τα θέματα Καθαριότητας, Αποκομιδής απορριμμάτων και Aνακύκλωσης.

γ) Τα θέματα διαχείρισης και συντήρησης οχημάτων.

δ) Τα θέματα ειδικών συνεργείων, ανάπτυξης και συντήρησης πρασίνου.

ε) Τα θέματα προώθησης εξοικονόμησης ενέργειας στις κινητές και ακίνητες εγκαταστάσεις του Δήμου.

στ)Τα θέματα του Τμήματος Συνεργείων της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας.

ζ) Την υπογραφή των αποφάσεων και λοιπών υπηρεσιακών εγγράφων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που θα παραχωρήσω στον Γενικό Γραμματέα του Δήμου, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

4.1 Στον αντιδήμαρχο κ. Μακαρούνη Δημήτριο τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

α) Όλες τις αρμοδιότητες του Τμήματος Αγροτικής Παραγωγής της Δ/νσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης (Τομέας φυτικής παραγωγής – Τομέας Ζωϊκής Παραγωγής – Γραφείο Γεωργικής Ανάπτυξης).

β) Τα θέματα Τοπικών Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων ( Τ.Ο.Ε.Β.).

γ) Τα θέματα Παιδείας και δια βίου μάθησης.

δ) Τον προγραμματισμό και τις εισηγήσεις για την κατασκευή – βελτίωση αθλητικών εγκαταστάσεων.

ε) Τη διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων.

στ)Την προώθηση και προβολή του αθλητισμού με τη διοργάνωση ενημερωτικών διαλέξεων, ημερίδων κ.τ.λ.

ζ) Την υλοποίηση δράσεων και προγραμμάτων στους τομείς Αθλητισμού και Νέας Γενιάς συμπληρωματικά με τις δράσεις και τα προγράμματα που υλοποιούνται από το Νομικό Πρόσωπο του Δήμου.

η) Την τέλεση πολιτικών γάμων σε όλες τις Δημοτικές Ενότητες πλην της Δημοτικής Ενότητας Τρίπολης.

θ) Την υπογραφή των αποφάσεων και λοιπών υπηρεσιακών εγγράφων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που θα παραχωρήσω στον Γενικό Γραμματέα του Δήμου, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

4.2. Στον αντιδήμαρχο κ. Μακαρούνη Δημήτριο, μεταβιβάζουμε και τις ακόλουθες κατά τόπον αρμοδιότητες αποκλειστικά για τις Δημοτικές Ενότητες Λεβιδίου, Μαντινείας, Τεγέας και Φαλάνθου:

α) Την ευθύνη λειτουργίας των Δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκαταστημένες στις παραπάνω Δημοτικές Ενότητες.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες, επικουρικά με τον αρμόδιο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο.

γ) Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και τη λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.

δ) Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων, πλην αυτών που αφορούν πιστοποιητικά Αστικής και Δημοτικής Κατάστασης των δημοτών.

ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους και την εισήγηση επίλυσης των θεμάτων των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων σε συνεργασία με τους καθ΄ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους.

στ)Την εποπτεία και εισήγηση στον αρμόδιο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο των θεμάτων της Καθαριότητας, Αποκομιδής απορριμμάτων και Ανακύκλωσης στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.

ζ) Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων οδοσήμανσης και ηλεκτροφωτισμού των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων σε συνεργασία με τον αρμόδιο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο.

5. Στον αντιδήμαρχο κ. Τσαγκαρέλη Αντώνιο τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

α) Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων που σχετίζονται με θέματα Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου και Προμηθειών καθώς και με θέματα Εσόδων και Δημοτικής Περιουσίας.

β) Την τέλεση πολιτικών γάμων στη Δημοτική Ενότητα Τρίπολης.

Γ. Τις αρμοδιότητες των αντιδημάρχων που απουσιάζουν ή κωλύονται ασκεί ο Δήμαρχος.

Δ. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος μου, θα με αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος κ. Κανελλόπουλος Αλέξανδρος. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος και του ανωτέρω αντιδημάρχου θα με αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος κ. Μακαρούνης Δημήτριος.

Ε. Η παρούσα να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια τοπική εφημερίδα και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Τρίπολης.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΖΙΟΥΜΗΣ