Στο λιμάνι του Γυθείου έδεσε χθες το πρωί το «Windstar». Το εν λόγω κρουαζιερόπλοιο με σημαία Μπαχάμες μετέφερε από το Κατάκολο Ηλείας περίπου 140 επιβάτες και 100 άτομα πληρώματος. Οι τουρίστες περιηγήθηκαν στην ευρύτερη περιοχή και στη συνέχεια ταξίδεψαν στη Μονεμβασιά.