Τα δεδομένα για το Αεροδρόμιο Σπάρτης

Τι αναφέρει ο Πέτρος Δούκας για τις επόμενες ενέργειες που θα απαιτηθούν

Έλαβα και το παρακάτω από την Πανελλήνια Ένωση Πιλότων η οποία «στηρίζει χωρίς περιστροφές τη μεγάλη προσπάθεια του Δήμου μας να καταστήσει πάλι το Αεροδρόμιο Σπάρτης ‘ενεργό’.»
Επισημαίνω ότι, όπως γνωρίζετε, αν εγκριθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο της Δευτέρας και την Αποκεντρωμένη, η υπογραφή της Συμφωνίας με το ΜΤΑ, τότε θα χρειαστεί νέος γύρος αιτήσεων προς τις αρχαιολογικές, δασικές, περιβαλλοντικές, χωροταξικές αρχές, κλπ., για εγκρίσεις για να αρχίσουν οι διάφορες εργασίες βελτίωσης των υποδομών!
Εφόσον αυτές ολοκληρωθούν, τότε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας θα διενεργήσουν νέους ελέγχους επί ελέγχων για να διαπιστώσουν το κατά πόσο το Αεροδρόμιο πληροί πλέον τις προδιαγραφές για να καταστεί ενεργό!
Εντωμεταξύ, η ‘αποκρατικοποίηση’ της Καλαμάτας τρέχει με γρήγορους ρυθμούς!
Και όμως- με τη συνδρομή όλων σας θα τα καταφέρουμε!
Με εκτίμηση,
Πέτρος Δούκας
Δήμαρχος Σπάρτης!
ΥΓ. Επιστολές στήριξης για τις ενέργειες μας για την επαναλειτουργία του Αεροδρομίου Σπάρτης μας έχουν στείλει οι Βουλευτές του Νομού μας κκ. Θανάσης Δαβάκης, Νεοκλής Κρητικός και Σταύρος Αραχωβίτης, Δήμαρχος Ευρώτα Δήμος Βέρδος, ο Πρόεδρος του Εμπορικού Επιμελητηρίου Λακωνίας κ. Γιάννης Παναρίτης, ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Σπάρτης κ. Παναγιώτης Φλώρος, ο Σύλλογος Εστίασης, κ.α.
————————————————-
ΠΡΟΣ Δήμο ΣπάρτηςΔήμαρχο κ’ Πέτρο Δουκα.Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε,Καλησπέρα και καλή χρονιά.Η Ένωση μας σας εύχεται καλή επιτυχία σεεσάς και στον Δήμο Σπάρτης στις δράσεις που προγραμματίζεται για το έτος 2023.Η Λειτουργία του Αεροδρομίου Σπάρτης, θα αποφέρει οικονομικά ωφέλη στην τοπική κοινωνία, από την αεροπορική εκπαίδευση, αλλά και από τις επισκέψεις από την Ευρώπη Αεροσκαφών Γενικής Αεροπορίας, όχι μόνο 4 εως 6 θεσεων, αλλά και σχετικά μεγαλύτερων σύμφωνα πάντα με τις προδιαγραφές ασφάλειας των αρχών της πολιτικής αεροπορίας.Σχετικά με την ενεργοποίηση του Αεροδρομίου Σπάρτης σας επισυνάπτουμε τις δυσκολίες που απαιτούνται για την κατασκευή ενός νέου Αεροδρομίου, σε χρόνο και χρήμα.Με πρόχειρες εκτιμήσεις ένα Αεροδρόμιο με διάδρομο προσγειώσεως από άσφαλτο 1250 μέτρων, με ζώνες ασφαλείας εκατέρωθεν του διαδρόμου, καθώς και χώρους γραφείων, με πίστες σταθμεύσεως αεροσκαφών, και περιβάλλοντος χώρου, με υποδομές σε ύδρευση και ηλεκτροδότηση, σήμερα θα κόστιζε πάνω από 20 Εκατομμύρια ευρώ η κατασκευή του, βάσει των Ευρωπαϊκών προτύπων, εφόσον φυσικά ευρίσκονταν η απαιτούμενη τεράστια έκταση που θα μπορούσε να απαλλοτριωθεί και θα πληρούσε τους αυστηρότατους πλέον περιβαλλοντικούς, δασικούς, αρχαιολογικούς, πολεοδομικούς, και άλλους όρους, κάτι πλέον εξαιρετικά δύσκολο.Με την αεροπορική ανάπτυξη παγκοσμίως, η λειτουργία των περιφερειακών αεροδρομίων Γενικής Αεροπορίας, προσδίδουν οικονομική ανάπτυξη στην τοπική κοινωνία από την εμπορική δραστηριότητα όλων των ασχολούμενων με αεροπορικές δράσεις.Επιπλέον, η ανάδειξη του αεροπορικού τουρισμού στη χώρα μας, αποτελεί μια νέα ειδική μορφή τουρισμού, προβλέπεται και προστατεύεται από το Νόμο 4582/2018.Στην υπόλοιπη Ευρώπη, η Γενική Αεροπορία ανθεί με περίπου 136.000 αεροσκάφη, που επιχειρούν στα αεροδρόμια Γενικής Αεροπορίας, συμμετέχοντας με περίπου 80 δις ευρώ στο ΑΕΠ και 450.000 θέσεις εργασίας.Σύμφωνα με την Πανελλήνια Ένωση Πιλότων «σε αυτό το παγκόσμιο γίγνεσθαι, η χώρα μας απουσιάζει ολοκληρωτικά.»Γι’ αυτό, η Πανελλήνια Ένωση Πιλότων στηρίζει χωρίς περιστροφές τη μεγάλη προσπάθεια του Δήμου σας να καταστήσει πάλι το Αεροδρόμιο Σπάρτης ‘ενεργό’. Θα ωφελήσει άμεσα την οικονομική και εμπορική και τουριστική ανάπτυξητης Λακωνίας και θα δώσει νέα ώθηση στο αεροπορικό κίνημα της Ελλάδας.Σημ. Στατιστικά στοιχεία της GAMA- Annual Report 2018.Σας επισυνάπτουμε και τα κάτωθι PDF και VIDEO για ενημέρωσης σας.Με Εκτίμηση,Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣΓεώργιος Τσιπριανης