Μετά το φιάσκο της κυβέρνησης με τη δημοσιοποίηση της λίστας της ντροπής, έρχεται και η Alter Ego να επιστρέψει τα χρήματα καταγγέλλοντας μάλιστα αδιαφανείς διαδικασίες. Οι κ.κ. Μητσοτάκης και Πέτσας δεν είναι πλέον μόνο βαριά εκτεθειμένοι, αλλά και καταγέλαστοι.