Πλήθων: “Αγνόησε επιδεικτικά την εκπαιδευτική κοινότητα η κυβέρνηση”

Για αντιδημοκρατική στάση κάνει λόγο ο σύλλογος

Η κυβέρνηση της Ν.Δ. προχώρησε, τελικά, στην κατάθεση του πολυνομοσχεδίου για την παιδεία, αδιαφορώντας για τις ειδικές συνθήκες κάτω από τις οποίες ολόκληρη η ελληνική κοινωνία εξακολουθεί να λειτουργεί.

Η αντιδημοκρατική της στάση, ενισχύεται και από το γεγονός ότι αγνόησε επιδεικτικά την εκπαιδευτική κοινότητα, η οποία σύσσωμη την καλούσε να μην καταθέσει τώρα το νομοσχέδιο, καθώς βρισκόμαστε σε συνθήκες περιορισμού και των συνδικαλιστικών ελευθεριών.

Ψέματα αποδείχθηκαν, τελικά, τα λόγια τα μεγάλα της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ για τους άξιους, τάχα, εκπαιδευτικούς που έβαλαν πλάτη στα δύσκολα στηρίζοντας μαθητές και γονείς εν μέσω επιδημίας. «Πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις…» τους πρόδωσε, καταθέτοντας ένα νομοσχέδιο με καθαρά αντιεκπαιδευτικό περιεχόμενο, με προώθηση της αντιδραστικής αξιολόγησης, με αύξηση του ορίου μαθητών ανά τμήμα, με το Γυμνάσιο και το Λύκειο εξεταστικό κάτεργο, με νεοφιλελεύθερες αλλαγές στα προγράμματα σπουδών σε νηπιαγωγείο και δημοτικό. Ένα νομοσχέδιο άκρως αναχρονιστικό και οπισθοδρομικό, ένα νομοσχέδιο που γυρίζει την παιδεία μας δεκαετίες πίσω.

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λακεδαίμονος «Ο ΠΛΗΘΩΝ», κατά πλειοψηφία,  καταγγέλλει τη στάση της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ να κατατεθεί τώρα το νομοσχέδιο, με τους εκπαιδευτικούς αφιερωμένους και προσηλωμένους στην εξ αποστάσεως στήριξη και εκπαίδευση των μαθητών/τριών, μακριά από το σχολικό τους περιβάλλον και χωρίς τη δυνατότητα πραγματοποίησης γενικών συνελεύσεων.

Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι δε θα ανεχθούμε αυτή την αντιμετώπιση και καλούμε την κυβέρνηση να το σκεφτεί σοβαρά πριν να είναι αργά. Δεν πρόκειται να αφήσουμε κανέναν να οδηγήσει την εκπαίδευση στον επιθεωρητισμό και την παιδεία μας στα αναμορφωτήρια του παρελθόντος.

Καλούμε τη Δ.Ο.Ε. να καταγγείλει την κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ για το αντιδραστικό περιεχόμενο του νομοσχεδίου ζητώντας, άμεσα, την απόσυρση του καθώς και να πάρει, τώρα, απόφαση για κινητοποιήσεις κηρύσσοντας ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Καλούμε το ΥΠΑΙΘ  σε ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ,  ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΙΛΗΜΜΕΝΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ

Καλούμε την κυβέρνηση  για άμεση ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

Καλούμε την κοινωνία να σταθεί αρωγός στον αγώνα των εκπαιδευτικών γιατί
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΚΑΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λακεδαίμονος, ο Πλήθων