Εθελοντική αιμοδοσία από τον Αθλητικό Σύλλογο «Δόξα Ανωγείων»
Ο Αθλητικός Σύλλογος «Δόξα Ανωγείων», με τη συνδρομή του Γενικού Νοσοκομείου Σπάρτης, διοργανώνει εθελοντική αιμοδοσία, 9-7- 2026 στο αγροτικό ιατρείο Ανωγείων. Μια πράξη προσφοράς, αγάπης και αλληλεγγύης που κρατιέται ζωντανή εδώ και 30…
Διαβάστε περισσότερα...
Διαβάστε περισσότερα...