Συνελήφθη 47χρονος για ναρκωτικά στην Καλαμάτα
Συνελήφθη, χθες (19.6.2026) το μεσημέρι, στην Καλαμάτα, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών, της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Καλαμάτας, 47χρονος ημεδαπός σε βάρος του οποίου σχηματίσθηκε δικογραφία για…
Διαβάστε περισσότερα...
Διαβάστε περισσότερα...