Και ο Δήμος Σπάρτης στο συμβολικό κλείσιμο των δήμων
Ο Δήμος Σπάρτης ενημερώνει τους δημότες ότι, μετά από σχετική απόφαση της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), οι Υπηρεσίες του θα παραμείνουν συμβολικά κλειστές την Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2025, ημέρα που θα ψηφιστεί ο κρατικός…
Διαβάστε περισσότερα...
Διαβάστε περισσότερα...