Αυτοξιολόγηση … παρωδία των σχολικών μονάδων!
Η λεγόμενη «αυτοαξιολόγηση» των σχολικών μονάδων, όπως εφαρμόζεται σήμερα από το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., έχει μετατραπεί σε μια εξαντλητική γραφειοκρατική διαδικασία, η οποία σε μεγάλο βαθμό απομακρύνεται από τον αρχικό της σκοπό: τη βελτίωση του…
Διαβάστε περισσότερα...
Διαβάστε περισσότερα...