Παρελθόν τέσσερις ποδοσφαιριστές από την Καλαμάτα
Συνεχίζει το κτίσιμο για την ομάδα της πρώτης κατηγορίας η Καλαμάτα! Η Μαύρη Θύελλα στο πλαίσιο της διαμόρφωσης του νέου ρόστερ, εκτός από τις προσθήκες, συνεχίζει και τις αποδεσμεύσεις, αποχαιρετώντας τέσσερις ποδοσφαιριστές.…
Διαβάστε περισσότερα...
Διαβάστε περισσότερα...