Αυτό που έγινε στο Ζευγολατιό είναι απαράδεκτο. Η Περιφέρεια έφτιαξε κόμβο στη Γράνα και δεν χωράνε να περάσουν ούτε τα φορτηγά ούτε τα λεωφορεία ενώ δυσκολεύονται ακόμα και τα Ι.Χ .
Σα να μην έφτανε αυτό το σημείο πλέον είναι πολύ επικίνδυνο. Υπάρχουν υλικά πεταμένα στον δρόμο, το εργοτάξιο ειναι παρατημένο, και υπάρχει μεγάλος κίνδυνος για τους οδηγούς.