Ο Πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ του Εμπορικού Συλλόγου Σπάρτης σας εύχονται η Ανάσταση του Θεανθρώπου να ξυπνήσει την ελπίδα σε όλους μας, για έναν κόσμο πιο ανθρώπινο, δημιουργικό και ευτυχισμένο. Είθε η φετινή Λαμπρή να αποτελέσει ένα μήνυμα αναγέννησης και αλληλεγγύης για όλους μας.