Όταν στα παγκάκια της Σπάρτης γράφεται ιστορία…
Ο πολίτης της Σπάρτης με μήνυμά του προς τα ΜΜΕ θέλει να εκφράσει τη δική του εμπειρία:
"Μόλις πριν λίγο τελείωσε μία από τις ομορφότερες παρέες που έκανα ποτέ στην μέχρι τώρα ζωή μου.
Όπως βλέπετε στη φωτογραφία το ένα χέρι είναι άσπρο…
Διαβάστε περισσότερα...
Διαβάστε περισσότερα...