Σοκ: «Βουτιά» θανάτου έκανε 41χρονος γιατρός που νοσηλευόταν στο Θριάσιο
Τραγωδία στο Θριάσιο το πρωί της Κυριακής καθώς ένας 41χρονος γιατρός έβαλε τέλος στη ζωή του πηδώντας από το μπαλκόνι του 4ου ορόφου.
Τέλος στη ζωή του έβαλε ένας 41χρονος ιδιώτης γιατρός, πατέρας δύο παιδιών, στο Θριάσιο νοσοκομείο,…
Διαβάστε περισσότερα...
Διαβάστε περισσότερα...