Την ενοχή της πρώην ευρωβουλευτή της ΝΔ, Άννας Μισέλ Ασημακοπούλου, του πρώην γενικού γραμματέα του Υπουργείου Εσωτερικών, Μιχάλη Σταυριανουδάκη και των δύο συγκατηγορουμένων τους, κομματικών στελεχών, για την υπόθεση της διαρροής e-mail αποδήμων, λίγο πριν τις ευρωεκλογές του 2024, αποφάσισε το Τριμελές Πλημμελειοδικείο.
Η πρώην ευρωβουλευτής της ΝΔ, Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης 20 μηνών καθώς κηρύχθηκε ένοχη ομόφωνα για παράβαση της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων και ένοχη κατά πλειοψηφία (2-1) με την πρόεδρο να έχει την άποψη ότι θα πρέπει να αθωωθεί για την πράξη της παραβίασης υπηρεσιακού απορρήτου.
Στον Νικ. Θεοδωρόπουλο επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 8 μηνών ενώ στον Μένιο Κορομηλά φυλάκιση 12 μηνών.