Την παραίτησή του από πρωθυπουργός της Βρετανίας ανακοίνωσε ο Κιρ Στάρμερ.
«H πρωθυπουργία ήταν η πιο σημαντική στιγμή της ζωής μου.
Η πορεία δεν ήταν εύκολη.
Κληρονόμησα ένα Εργατικό Κόμμα που ήταν χρεοκοπημένο.
Μου επανέλαβαν ότι το κόμμα μου ήταν τελειωμένο.
Ότι η πλειοψηφία ήταν κάτι το αδύνατο. Αποδείξαμε ότι ήταν λάθος. Αλλάξαμε τη ροή της Ιστορίας. Αυξήσαμε την αξιοπιστία του κόμματος. Σταματήσαμε το δηλητήριο του αντισημιτισμού. Δουλέψαμε σκληρά και φέραμε την αλλαγή. Να δημιουργήσουμε ένα μέλλον με αξιοπρέπεια και σεβασμό. Και δες τι καταφέραμε σε μόνο δύο χρόνια: Μια οικονομία πολύ ισχυρότερη. Και μάλιστα με βάση τον πληθωρισμό που μειώθηκε. Βάλαμε τέλος στη λιτότητα και, φυσικά, στις λίστες αναμονής στα νοσοκομεία. Φέραμε τη μεγαλύτερη αύξηση αμυντικών δαπανών. Προστατεύουμε τους νέους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η φήμη μας στον κόσμο έχει αποκατασταθεί. Υποστηρίζουμε την Ουκρανία και τις αξίες μας», είπε αρχικά ο Κιρ Στάρμερ και συνέχισε:
«Τώρα, τίθεται το ερώτημα όχι ποιος είναι ο καλύτερος, αλλά αν εγώ είμαι ο κατάλληλος για να οδηγήσω το κόμμα στις επόμενες εκλογές. Άκουσα το κόμμα μου. Κάθε απόφαση που έχω λάβει πάρθηκε με γνώμονα το καλό της πατρίδας μου. Μίλησα με τον βασιλιά για να του ανακοινώσω την απόφασή μου. Η διαδικασία αποχώρησής μου ξεκινά από τις 9 Ιουλίου. Θα φροντίσω να γίνει το πέρασμα της εξουσίας ομαλά».