- Μειωμένη αγοραστική δύναμη του καταναλωτικού κοινού, λόγω της οικονομικής κρίσης και του πληθωρισμού.
- Ανταγωνισμός από μεγάλες αλυσίδες και e-shops, που ασκούν έντονη πίεση στις μικρές επιχειρήσεις.
- Δυσκολία πρόσβασης σε χρηματοδότηση, καθώς και ανάγκη σχεδιασμού προγραμμάτων που να είναι πραγματικά προσβάσιμα από μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.
- Έλλειψη ψηφιακής παρουσίας και χαμηλό επίπεδο αξιοποίησης ψηφιακών εργαλείων μέσω προγραμμάτων.
- Δημογραφική γήρανση και μετανάστευση των νέων, που περιορίζουν τη ζήτηση και την επιχειρηματική ανανέωση.
- Την ανάγκη κατάργησης της τεκμαρτής φορολόγησης, την οποία χαρακτήρισε «απαράδεκτη» και μη ρεαλιστική για την πραγματική εικόνα των μικρών επιχειρήσεων.
- Την καθιέρωση αφορολόγητου ορίου για τους ελεύθερους επαγγελματίες, ώστε να υπάρχει στοιχειώδης οικονομική ελευθερία επιβίωσης.
- Την ανάγκη χρηματοδότησης μέσω ευέλικτων και λειτουργικών προγραμμάτων, σχεδιασμένων με βάση τις πραγματικές ανάγκες των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων.
- Βελτίωση των όρων του τραπεζικού συστήματος για ρευστότητα και πρόσβαση των επιχειρήσεων που έχουν πραγματική ανάγκη ώστε να μπορούν να λάβουν χρηματοδότηση.
- Αναστολή διενέργειας κάθε πράξης αναγκαστικής εκτέλεσης κινητών και ακίνητων σε βάρος φυσικών και νομικών προσώπων και προστασίας της επαγγελματικής στέγης από οπουδήποτε
- Την ενοποίηση των οφειλών προς τα ασφαλιστικά ταμεία σε ενιαία ρύθμιση, με παράλληλη διαγραφή τόκων και μέρους του κεφαλαίου, προκειμένου να δοθεί ουσιαστική ανάσα στους επαγγελματίες.

