Ένα πραγματικά συγκινητικό μήνυμα άφησε στο κρεβάτι της για τους γιατρούς και τους νοσηλευτές η γυναίκα που νοσηλεύτηκε λόγω κορωνοϊού, αλλά κατάφερε να πάρει τελικά εξιτήριο από το Μποδοσάκειο Νοσοκομείο.
Ένα πραγματικά συγκινητικό μήνυμα άφησε στο κρεβάτι της για τους γιατρούς και τους νοσηλευτές η γυναίκα που νοσηλεύτηκε λόγω κορωνοϊού, αλλά κατάφερε να πάρει τελικά εξιτήριο από το Μποδοσάκειο Νοσοκομείο.