Και ο μήνας ξεκίνησε με δύο ακόμη αναλήψεις καθηκόντων επικουρικού προσωπικού στη Νοσηλευτική Μονάδα Σπάρτης του ΓΝ Λακωνίας.
Η υγειονομική μας οικογένεια μεγάλωσε. Καλή αρχή και καλή δύναμη στις Νοσηλευτριες μας.
Εύη Παπαγεωεργίου
Εύη Παπαγεωεργίου
Προηγούμενο