Αναχωρεί σε λίγη ώρα η ομάδα της Σπάρτης για τη Θεσσαλονίκη όπου την Κυριακή θα αντιμετωπίσει τον πρωτοπόρο Άρη, στο πλαίσιο της 15ης αγωνιστικής.
Η αποστολή της ΑΕ Σπάρτης
Αναχωρεί σε λίγη ώρα η ομάδα της Σπάρτης για τη Θεσσαλονίκη όπου την Κυριακή θα αντιμετωπίσει τον πρωτοπόρο Άρη, στο πλαίσιο της 15ης αγωνιστικής.
Η αποστολή της ΑΕ Σπάρτης
Προηγούμενο